Southend Ride-out 24 May

Some pics I took:

Attachments

looks like u all had fun :slight_smile:

where was our invite?!

ewww didnt want to see that ratty

haha brilliant!!:smiley: loooook at teh SV’'s!! 3 of 'em!:smiley:

and i gots a new avatar!:D;)

arnie won the arcade challenge!!

[quote]
Ratty46 (27/05/2008)

haha brilliant!!:smiley: loooook at teh SV’'s!! 3 of 'em!:smiley:

and i gots a new avatar!:D;)

arnie won the arcade challenge!![/quote]

even wearing a dark visor…???

lol

[quote]
Chenster10R (27/05/2008)

yup! hes a warrior…and i was busy laughing my ass off! and tryig to get my knee down!:cool:

haha.

looked like a quality afternoon.

[quote]
Ratty46 (27/05/2008)

you couldn’t blame tyre or chain this time :stuck_out_tongue:

nice avatar m8 ! :smiley:

[quote]
Arnie (27/05/2008)

hey it was my brakes:w00t: got my knee down tho;)

yah! i likie the new avatar…it has attitude!

its the only time you get your knee down!!!(’:w00t:’);

Look your just a giant, tis easy for you! i hear you actually hold teh bike up with your knee! oh and btw folks that not a minimoto he rides…its really a blade, he just dwarfs it…ya big fooker!:smiley:

well its the only way you would know about it by hearing!!! cause your never right behind to see it!!!‘:w00t:’